493824 - Správa systému Empirica stream (ID: 493824)
Detaily
ID zákazky
493824
Názov
Správa systému Empirica stream (ID: 493824)
Referenčné číslo
5/NLZ
ID obstarávateľa
8614
Hlavný kód CPV
72222300
URL linka
--
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 411 200,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:43
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
IČO
36570460
Mesto
Košice-Sever
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Kontaktný email
 infomarek-griga.com
Kontaktný telefón
 +421903711611
Rozširujúce info
Popis zákazky
Toto oznámenie sa realizuje výhradne za účelom zvýšenia transparentnosti s cieľom informovať o plánovanom verejnom obstarávaní na rok 2024. Infomácie uvedené v tomto oznámení sa môžu meniť. Predmetom poskytovaných služieb bude prevádzka, podpora a servis IS EMPIRICA STREAM a jeho užívateľských modulov a predĺženie platnosti licencií na používanie Predĺženie platnosti licencií na prevádzku systému EMPIRICA STREAM(ES) Predmetom podpory prevádzky ES je zabezpečenie bezporuchového chodu systému správy odberateľov Podpora 1. úrovne (helpdesk a support) rieši odstránenie nahlásených problémov prostredníctvom Helpdesku, v elementárnych prípadoch e-mailom, alebo telefonicky, u ktorých je známy spôsob riešenia, dajú sa riešiť operatívne, prípadne sa nájde dočasné riešenie do komplexného vyriešenia vyššieho stupňa podpory. Zahŕňa: Nahlásenie problému, jeho evidencia, priradenie spracovateľovi podľa zaradenia do skupín podľa modulov, kontaktovanie zadávateľa s návrhom riešenia, súčinnosť pri postupoch používania jednotlivých modulov, monitoring stavu modulu, riešenie otázok pri zadávaní dát pri neštandardných situáciách, riešenie užívateľských problémov dodanej a dokumentovanej funkcionality v špecifických situáciách, konzultácie pri riešení problémov na úrovni administrátorských funkcionalít. Konzultácie ohľadom prevedenia problému na vyššiu úroveň podpory. Podpora 2. úrovne (Expertná podpora) rieši prípady u ktorých nie sú doposiaľ známe postupy riešenia, po ich vyriešení sa postup štandardizuje. Cieľom je zabezpečiť kvalitné a plnohodnotné riešenie problémov v čo najkratšom čase podľa dohodnutých parametrov SLA. Zahŕňa: Správu databáz a aplikácií, migráciu dát, opravu nekonzistentných dát v systéme, upgrade databáz, upgrade knižníc v základnom systéme, menšie úpravy požadovaných funkcionalít, drobný rozvoj a doplnenie funkcionality, testovanie úprav, a zmien, výkonnostné štatistiky systému, diagnostika a profilaktika systému, upgrade užívateľských platforiem so zachovaním plnej funkcionality, aktualizácia dokumentácie. Dotknuté moduly: databáza, kmeňové dáta, zákaznická obsluha, oceňovanie a zúčtovanie, fakturácia, saldokonto, AMM-správa prístrojov a meraní, zákaznický portál Premetom Aplikačnej podpory systému ES je súčinnosť dodávateľa pri riešení problémov v systéme ES, úprava a rozširovanie funkcionality existujúceho systému v predpokladanom rozsahu 10000 človekohodín za rok. Vyhodnotenie využitej časti služby prebieha na mesačnej báze s presnou evidenciou úkonov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 258 5 -- 5/NLZ
Oznámenia detailne
[5/NLZ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
5
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Plánovanie
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
5/NLZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 12. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
493824
Názov dokumentu
Pravidelné informatívne oznámenie (D25)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
258