493890 - „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín" (ID: 493890)
Detaily
ID zákazky
493890
Názov
„Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín" (ID: 493890)
Referenčné číslo
VO
ID obstarávateľa
2702
Hlavný kód CPV
15810000
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
17 739,06
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
23. 1. 2024 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:43
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Základná škola Alexandra Dubčeka, Majerníkova 62, Bratislava
IČO
31780504
Mesto
Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 jessi.adaskovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421911953281
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave, jedná sa o výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín. Jednotlivé položky sú súčasťou kalkulácie ponukovej ceny a sú špecifikované aj v časti B.1 súťažných podkladov. TECHNICKÉ POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA: Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar, ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a/alebo normám EÚ a je výlučne v 1. akostnej triede. Predávajúci je povinný dodávať všetky svoje plnenia Kupujúcemu zodpovedne, riadne a včas, odborne, hospodárne a s náležitou starostlivosťou. Minimálne požiadavky - dodávané všeobecné potraviny nesmú javiť znaky: • vlhkosti • porušenia obalu Verejný obstarávateľ (kupujúci) pri realizácii dodávok uchádzačom (predávajúcim) bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parameter čerstvosti (overením aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. minimálnej trvanlivosti). Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy (na základe zmyslového posúdenia farby, vône tovaru). Ak uchádzač (predávajúci) poruší zásadu čerstvosti a kvality dodávaného tovaru, verejný obstarávateľ (kupujúci) tento nepreberie a bude to považovať za podstatné porušenie Rámcovej dohody a verejný obstarávateľ (kupujúci) bude mať právo odstúpiť od Rámcovej dohody. Uchádzač musí pri plnení tejto zákazky postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež musí dodržiavať príslušné platné predpisy týkajúce sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín, a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, nakladania s odpadmi. atď. Všetky tovary požadované verejným obstarávateľom, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR a zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. SÚVISIACE SLUŽBY Zabezpečenie dopravy, čím sa rozumie doprava tovaru do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom podľa objednávky. Zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte pracoviska verejného obstarávateľa. Predpokladané množstvá predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe samostatného súpisu návrhov na plnenie kritérií sú iba orientačné a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb. SPÔSOB PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY Plnenie Rámcovej dohody sa bude realizovať formou samostatných telefonických objednávok verejného obstarávateľa jeho aktuálnych potrieb. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný riadne a včas dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania Rámcovej dohody. V prípade ak úspešný uchádzač nedokáže v čase objednávky dodať verejnému obstarávateľovi požadované balenie niektorej z položiek predmetu zákazky, môže požadované balenie nahradiť možným prípustným balením maximálne ± 20% z pôvodného balenia, pričom cena za možné prípustné balenie bude vypočítaná z ceny za mernú jednotku príslušnej položky predmetu zákazky uvedenej v jeho kalkulácii ponukovej ceny, ktorá bude tvoriť prílohu č. 1 k Rámcovej dohode. EKVIVALENTNÉ VÝROBKY Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude v rovnakej alebo vyššej kvalite. Pri výrobkoch konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. V týchto prípadoch je uchádzač povinný vo svojej ponuke presne špecifikovať, o ktoré výrobky ide a musí zároveň presne uviesť, ktoré výrobky použije pri plnení zákazky s verejným obstarávateľom. Zároveň uvedie presné parametre, vlastnosti atď., aby mohol verejný obstarávateľ posúdiť, či ponúkaný výrobok bude spĺňať úžitkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené výrobky určené a či sú v rovnakej alebo vyššej kvalite ako tie, ktoré boli uvedené v týchto podkladoch. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
systém IS EVO
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín" 17 739,06 Euro Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
Položky detailne
[1] „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín"
  17 739,06 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
17 739,06
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/493890
Opis kritéria
Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky s DPH) - hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií. Jeho výsledná ponuková cena je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
493890
Názov položky
„Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín"
Kód CPV
15810000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky s DPH)
CPV kód
Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 258 16 -- VO
Oznámenia detailne
[VO]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 12. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
493890
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
258