501472 - Servis nadstavieb - Servis posypových nadstavieb a radlíc (ID: 501472)
Detaily
ID zákazky
501472
Názov
Servis nadstavieb - Servis posypových nadstavieb a radlíc (ID: 501472)
Referenčné číslo
SC/2024/404
ID obstarávateľa
8714
Hlavný kód CPV
50111000
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
79 896,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
5. 4. 2024 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:49
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK)
IČO
37915568
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Brnianska 3, 91105 Trenčín
Kontaktný email
 infosctsk.sk
Kontaktný telefón
 +421326509311
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky bude poskytovanie služieb servisu na nadstavbách a radliciach, ktoré má SC TSK na svojich vozidlách vykonávajúcich zimnú a letnú údržbu (jedná sa o servis nadstavieb a radlíc hlavne značky KOBIT). Podrobný opis prác a predpokladaného množstva je uvedený v Prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Osobitné požiadavky na plnenie: • Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ predloží rozpočet do 4 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy • Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania. • Ak Dodávateľ počas vykonania servisnej prehliadky identifikujte potrebu vykonania iných ako malých opráv navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. • Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akejkoľvek opravy, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. • Dodávateľ vykoná servis na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom • V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité a ich cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje použitie repasovaných náhradných dielov Dodávateľom len po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. • Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v odsúhlasenej cenovej ponuke bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. • Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla bude potvrdené na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. • Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je Rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. • Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania. • Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. • Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. • Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Informácie o otváraní ponúk
Brnianska 3, 91105 Trenčín
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Servis nadstavieb - Servis posypových nadstavieb a radlíc 79 896,00 Euro Správa, opravy a údržba vozového parku
Položky detailne
[1] Servis nadstavieb - Servis posypových nadstavieb a radlíc
  79 896,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
79 896,00
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://evo.isepvo.sk
Opis kritéria
Jediným kritériom je najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. Obstarávateľ požaduje predložiť cenovú ponuku za celý predmet zákazky: „Servis nadstavieb – Servis posypových nadstavieb a radlíc“ vrátane všetkých nákladov spojených s predmetom zákazky.
ID zákazky
501472
Názov položky
Servis nadstavieb - Servis posypových nadstavieb a radlíc
Kód CPV
50111000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Jediným kritériom je najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH.
CPV kód
Správa, opravy a údržba vozového parku
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 60 PF-SUTAZ-3 -- SC/2024/404
Oznámenia detailne
[SC/2024/404]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-SUTAZ-3
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SC/2024/404
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 3. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
501472
Názov dokumentu
Výzva na predkladanie ponúk (zákazka s nízkou hodnotou)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
60