Popis zákazky
Prenájom a príprava priestorov na organizáciu stredoškolskej podnikateľskej súťaže Founders Challenge (FCH) a Innovation Awards(IA), kdve podujatia, ktoré prebehnú počas jedného dňa, s kapacitou 500 ľudí v Košiciach
Prenájom priestoru na 1,5 dňa, deň pred podujatím pripravené priestory na generálku
Kapacita priestoru 250 ľudí na sedenie, 100 na státie
Termín: 13.5.2024 od 17.00 - od 20:00 generálka - 14.5.2024 7.00- 23.00 hod. podujatie FCH a IA
Požiadavky na podujatie FCH:
Founders Challenge Comp. pre študentov, očakávaný počet študentov 200
Zabezpečenie pracovných stolov v počte 40 stolov, rozmer stolov 180X60
Zabezpečenie 250 ks stoličiek
Súčasťou podujatia bude umiestnenie 8 stánkov (vymedzených priestorov) s razmerom 3X4m, ktoré musia byť umiestnené v hlavnej sále podujatia, rozmiestnenie zabezpečí dodávateľ
V rámci služby požadujeme kompletnú prípravu priestoru, umiestnenie stolov, stoličiek, stánkov podľa zadefinovaných požiadaviek
Požiadavky na podujatie IA:
Príprava priestoru o 17:00, umiestnenie radového sedenia v 2 radoch po min. 10 stoličiek, krajné stoličky musia byť umiestnené od bočnej steny miestnosti, v ktorej sa koná podujatie, v dĺžke min 4m.
Umiestnenie dvoch stánkov pre občerstvenie priamo v priestore so sedením o rozmeroch min. 2x3M
Audio vizuálna podpora vybranej hudobnej skupiny, ktorá bude vystupovať počas podujatia
Pžiadavky na priestor pre FCH a IA:
Požadujeme vnútorný industriálne ladený priestor
hlavný stage: LED obrazovka rozmer 9x2,5 /hlavná 2,5 x 6, 2ks boky 2,5x1,5/ ozvučenie hovorovým slovom, koncertné ozvučenie a reprodukcia hudby
grafické návrhy na LED / pozadie, grafika, zmeny pri nomináciách, zmena pri hudbe/videotechnik - obsluha expertom LED a dizajnu počas celého prenájmu
stage s minimálnym rozmerom 11 m šírka a výškou 90 cm, s odstupom od bočných stien minimálne 3m, tvare stage T upravený na módnu prehliadku, 11 m šírka, 15 m dĺžka, 90 cm výška v čase 14.5.medzi 15.00 - 16.00 hod.
audio vizuálna obsluha počas celého podujatia
Branding priestoru podľa poźiadaviek obstarávateľa (polep, vlajky umiestnené na vonkajšiu budovu priestoru o rozmeroch min. 0,5x1,5m)
Šatňa + osoba + obsluha pre min. 200 osôb
Bezpečnostná služba 1 osoba počas celého podujatia 14.5.24
Zabezpečenie upratovanie počas podujatia
Červený koberec pred vstupom do objektu /dĺžka 20 m/ umiestnený pred vstupom do budovy podujatia, ktorý nezasahuje do cestnej komunikácie
Možnosť umiestnenia 2 ks automobilov pred vstupom / na červený koberec/
Marketingová podpora eventu - zastrešenie vzájomnej komunikácie
Hostesky 7x počas podujatia IA
Zvlášť miestnosť pre VIP, moderátora a organizátorov podujatia s cateringom a občerstvením
Osvetlenie celého objektu počas podujatia - exetriér nasvietený vo farbách podľa požiadaviek obstarávateľa
Osvetlenie celého objektu počas podujatia - interiér /bočné steny a strop/podľa požiadaviek obstarávateľa
Možnosť umiestnenia partnerského stánku s občerstvením počas celého podujatia v hlavnej sále v rozmere 5x3 m
Vstupná hala exkluzívne od vstupu až do priestoru uskutočnenia podujatia bude len pre pozvaných hostí a obshluhu podujatia
Catering na podujatie:
Catering pre 200 ľudí, podujatie v dátume 14.5.2024 so začiatkom 18.30. hod./ viď. vyššie špecifikované/jedná sa o galavečer , slávnostnejší catering prislúchajúci na galavečer teplý a studený bufet, ovocie, sladké variácie
Inventár/riad, obrusy, príbor, poháre atď./, zabezpečenie umývania tanierov
Obsluha teplých bufetov
Nealko nápoje, cola, fanta, vinea, džús, voda perlivá, neperlivá, káva, mlieko, cukor pre 200 ľudí
Ďalšie požiadavky:
Obstarávateľ si vyžaduje exkluzivitu priestoru, vo vybranom priestore dodávateľa nemôže prebiehať iné podujatie
Vstup do celého priestoru bude len pre pozvaných hostí a obsluhu podujatia