502569 - Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ID: 502569)
Detaily
ID zákazky
502569
Názov
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ID: 502569)
Referenčné číslo
2/4/NLZ/2024
ID obstarávateľa
611
Hlavný kód CPV
55520000
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
4 078 620,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
10. 5. 2024 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:50
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovenské národné divadlo
IČO
00164763
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 ovosnd.sk
Kontaktný telefón
 +421220472130
Rozširujúce info
Popis zákazky
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. 2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Stravovanie bude zabezpečené prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (EsK). Každý zamestnanec, ktorý má záujem, dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami. 3. Lehota na dobitie elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 24 (slovom: dvadsaťštyri) hodín od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi /dodávateľovi. 4. Lehota dodávky elektronických stravovacích kariet je najneskôr do 7 (slovom: siedmich) pracovných dní od odoslania objednávky úspešnému uchádzačovi/ dodávateľovi. 5. Súčasná nominálna hodnota jednej stravnej jednotky je 5,85 EUR, avšak verejný obstarávateľ očakáva, že suma stravnej jednotky sa bude zvyšovať. Skutočná výška stravnej jednotky bude stanovená v objednávke. 6. Celkové predpokladané množstvo odobratých stravných jednotiek počas účinnosti Rámcovej dohody (RD) je 697 200. 7. Verejný obstarávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky zahŕňa províziu úspešného uchádzača. 8. Celkové predpokladané množstvo elektronických stravovacích kariet počas účinnosti RD je 1 200. 9. Elektronická stravovacia karta (EsK) - náležitosti: názov a logo dodávateľa; doba platnosti sú 3 mesiace od posledného nabitia; karta musí byť aktivovaná; karta musí byť vystavená na meno držiteľa karty; karta musí umožňovať dobíjanie karty do 24 hodín – verejný obstarávateľ upozorňuje, že nesmie nastať prípad, žeby boli dodané každý mesiac nabité karty iba na jeden mesiac; s kartou musí byť dodaný aj PIN kód (štvormiestny číselný kód) – môže nastať prípad požiadavky na PIN kód pri platení sumy prevyšujúcej 50 EUR; doba platnosti minimálne 3 roky s vyznačeným dátumom exspirácie; minimálna platba kartou od 0,01 EUR; ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu - bezpečnostný čip (obdobne ako pri bankovej karte); bezodplatná výmena EsK v prípade poškodenia alebo straty; karta musí byť bezkontaktná a s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravovania prostredníctvom portálu a mobilnej aplikácie; bezplatná zmena hesla pri strate alebo zabudnutí prihlasovacích údajov v rámci zabezpečenia prístupu na portál; možnosť zablokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa ako aj zamestnancom samotným; možnosť odblokovania EsK oprávneným zamestnancom verejného obstarávateľa; balenie EsK – 1 karta, jedna obálka so sprievodným listom kde budú napísané prihlasovacie údaje do portálu. 10. Uvedené množstvo elektronických stravovacích kariet v bode 7., ako aj stravných jednotiek v bode 5. tejto časti súťažných podkladov, je len predpokladané (maximálne) a skutočne odobraté množstvo EsK ,ako aj stravných jednotiek počas účinnosti RD, bude určené na základe aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s Čl. III RD si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit ani celkový počet elektronických stravovacích kariet ani celkový počet stravných jednotiek. 12. Úspešný uchádzač/Dodávateľ je povinný v súlade s Čl. II RD dodať množstvo elektronických stravovacích kariet uvedených v objednávke na adresu určenú verejným obstarávateľom a v cene EsK musí byť zahrnuté aj dodanie objednaného množstva EsK na adresu verejného obstarávateľa podľa objednávky. 13. RD bude uzatvorená na 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do doby vyčerpania finančného limitu uvedeného v čl. III RD, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 14. Verejný obstarávateľ bude elektronické stravovacie karty objednávať spolu s dobitím stravných jednotiek spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má verejný obstarávateľ/odberateľ právo objednať EsK s dobitím stravných jednotiek aj viackrát ako jedenkrát mesačne, pričom podanie objednávky na dodanie EsK spolu s dobitím stravných jednotiek bude realizované prostredníctvom online objednávkového portálu dodávateľa. 15. Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca. 16. Do konečnej celkovej ceny za stravnú jednotku, ktorá bude zmluvnou cenou, musia byť započítané všetky výdavky úspešného uchádzača/dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa tejto časti Opis predmetu zákazky a podľa požiadaviek uvedených v RD. To znamená, že v cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky, ako sú: provízia, dane balenie, poistenie, doprava, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúcia, ako aj náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky EsK, a to vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov tak, aby bolo komplexne zabezpečené plnenie RD. 17. Úspešný uchádzač/Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, ktoré ponúkajú obedové menu, príp. teplé jedlá, zariadeniami rýchleho občerstvenia, reštauráciami, potravinovými reťazcami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej elektronickej stravovacej karty. Tieto zariadenia sa musia nachádzať na území mesta Bratislava.
Informácie o otváraní ponúk
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet 4 078 620,00 Euro Služby hromadného stravovania
Položky detailne
[1] Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
  4 078 620,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 078 620,00
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502569
Opis kritéria
Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najvyššou percentuálnou zľavou z nominálnej hodnoty jednej stravnej jednotky, so zaokrúhlením na 4 (slovom: štyri) desatinné miesta. Ostatné ponuky budú zoradené podľa výšky ponúkanej zľavy v percentách, tzn. ponuke s najnižšou zľavou bude priradené najvyššie poradové číslo. V prípade rovnosti cenových ponúk sa rozhodujúcim kritériom stane najväčší počet akceptačných miest, ktoré akceptujú elektronickú stravovaciu kartu v okolí sídla verejného obstarávateľa, t.j. úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý má najväčší počet akceptačných miest.
ID zákazky
502569
Názov položky
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Kód CPV
55520000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Výška zľavy za sprostredkované stravovacie služby, vyjadrená v percentách (%) z nominálnej hodnoty jednej stravnej jednotky, so zaokrúhlením na 4 (slovom: štyri) desatinné miesta.
CPV kód
Služby hromadného stravovania
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 128 29 -- 2/4/NLZ/2024
2024 71 16 -- 2/4/NLZ/2024
Oznámenia detailne
[2/4/NLZ/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/4/NLZ/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 7. 2024
ID obstarávateľa
611
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
502569
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
128
[2/4/NLZ/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/4/NLZ/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 4. 2024
ID obstarávateľa
611
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
502569
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
71