503539 - Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované (ID: 503539)
Detaily
ID zákazky
503539
Názov
Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované (ID: 503539)
Referenčné číslo
2020-96
ID obstarávateľa
6823
Hlavný kód CPV
72222300
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 750 000,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
20. 5. 2024 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:51
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
IČO
00681300
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 kasakolo.sk
Kontaktný telefón
 +421918110644
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky je najmä poskytnutie služby na základe návrhu zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti IT riešení, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware – zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie.   b. Systém – softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky, ďalej len “Platforma”.  Ciele riešenia sú:  Z pohľadu vedenia spoločnosti : zvýšenie efektivity zvozovej činnosti  zníženie nákladov na prevádzku vozového parku  možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel  plnenie stanovených cieľov akcionára  dátové vstupy pre BI a riadenie  Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov : okamžitý prístup k relevantným údajom  dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie  KPIs pre hodnotenie vodičov   sledovanie spotreby PHM vozidiel  voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne   porovnanie tankovaní – čerpacia stanica a nádrž na vozidle  zamedzenie únikom PHL  digitalizácia knihy jázd  synchronizácia dát so systémami OLO   zjednodušenie výstupov  Z pohľadu práce so systémom : spracovanie údajov o obsluhe nádob na jednom mieste  spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste  spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste  Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj „Opis predmetu zákazky“) a na základe dokumentu „SLA, podpora a pokuty“, ktorý tvorí prílohu č. 5 Súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 Súťažných podkladov. In particular, the subject of this contract is the provision of services on the basis of the draft contract for the provision of services in the field of IT solutions, which is attached as Annex 1 to Tender documents. The subject of this service is the provision of a software solution in the form of PaaS/IaaS, from which the contracting authority expects a system that will enable efficient planning using modern tools for data collection and evaluation. The solution is divided into 2 main parts : a. Hardware - devices that will be installed on the collection equipment and will be used to collect data from the vehicle and send it to a central system for processing. OLO aims to collect data from vehicles. The Provider is required to deliver the equipment and its operation in the form of IaaS service, i.e. The Solution Provider operates the equipment to ensure the collection of data from vehicles and sends the collected data to the System for further processing.   b. System - a software platform that will be used to collection, processing, analysis, prediction of data from vehicles and other data that have an impact on the evaluation and planning and optimization of collection activities. This system is also one of the 4 inputs required to achieve electronic STASky. As part of the forthcoming change to Pay as You Throw, this system is key to creating a clear record of confirmation of tipping, against which fees can be charged, hereafter referred to as the "Platform".  The objectives of the solution are:  From the perspective of the company's management : increasing the efficiency of transport operations  reducing fleet operating costs  the possibility of targeted maintenance planning based on actual vehicle utilisation  the fulfilment of the shareholder's stated objectives  data inputs for BI and management  From a workforce and process management perspective:  instant access to relevant data  long-term data collection and processing for planning  KPIs for driver evaluation   tracking vehicle fuel consumption  choosing the right technique (CNG/Diesel) according to the consumption on a specific section/region   comparison of refuelling - filling station and on-board tank  avoiding PHL leakages  digitisation of the logbook  data synchronisation with OLO systems   simplification of outputs  In terms of working with the system : one-stop processing of vessel service data  one-stop processing of vehicle data  processing of the collection plan in one place  A detailed definition of the subject-matter of the contract is set out in Annex 2 to Tender documents, 'Description of the subject-matter of the contract'. The performance of the subject matter of the contract shall be provided to the Contracting Authority on the basis of the draft contract attached as Annex 1 to Tender documents, including all annexes (one of the annexes shall be the 'Description of the subject matter of the contract') and on the basis of the 'SLA, Support and Penalties' document attached as Annex 5 to Tender documents and on the basis of the Schedule attached as Annex 6 to TD.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na mieste (systém JOSEPHINE) a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované 2 750 000,00 Euro Služby informačných technológií
Položky detailne
[1] Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
  2 750 000,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
2 750 000,00
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/55276/summary
Opis kritéria
Uchádzač do Prílohy č. 4 súťažných podkladov v riadku označenom ako celková cena za predmet zákazky uvedie celkovú cenu za poskytnutie služby v rozsahu stanovenom v súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh. Celková cena uchádzača (vo vzorci nižšie označená ako “P”), ktorá je predmetom kritériá K1, je vyjadrená ako súčet cien všetkých oceňovaných položiek uvedených v prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov. Navrhované ceny musia zahŕňať všetky náklady uchádzača, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s daným plnením predmetu zákazky. Hodnotenie kritéria K1: Uchádzačom budú body v rámci kritéria K1 pridelené podľa nasledovného vzorca: K1 = P /15 625 pričom, K1 predstavuje počet pridelených bodov (aritmeticky zaokrúhlený na dve desatinné miesta) P predstavuje celková cena uchádzača vyjadrená ako súčet cien všetkých oceňovaných položiek uvedených v prílohe č. 4 týchto súťažných podkladov. 15 625 predstavuje hodnotu, ktorú verejný obstarávateľ určil ako hodnotu jedného bodu Podrobný popis a pravidlá uplatnenia kritéria K1 sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ uviedol v kolónke "hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk" hodnotu 176, ktorá predstavuje podiel predpokladanej hodnoty tejto zákazky a hodnoty, ktorú verejný obstarávateľ určil ako hodnotu jedného bodu. Verejný obstarávateľ uviedol túto hodnotu len ako hodnotu orientačnú. táto hodnota nie je pre uchádzačov záväzná. Uchádzači môžu na základe svojej ponuky v súlade so súťažnými podkladmi získať vyšší ako aj nižší počet bodov za kritérium K1 ako 176. Hodnota 176 nepredstavuje min. ani max. hodnotu bodov, ktoré je možné za kritérium K1 získať. Verejný obstarávateľ uviedol takúto hodnotu, nakoľko formulár oznámenia o vyhlásení VO technicky neumožňuje verejnému obstarávateľovi vložiť nastavenie kritéria v súlade so súťažnými podkladmi.
ID zákazky
503539
Názov položky
Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
Kód CPV
72222300
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Kritérium K1 - celková cena uchádzača za poskytnutie služby v rozsahu súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh
CPV kód
Služby informačných technológií
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 87 16 -- 2020-96
2024 78 16 -- 2020-96
Oznámenia detailne
[2020-96]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020-96
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 5. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
503539
Názov dokumentu
Oprava: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
87
[2020-96]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020-96
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 4. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
503539
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
78