503564 - „NÁKUP A DODANIE KANCELÁRSKYCH POTRIEB PRE POTREBY SPRÁVY CIEST BSK“ ZSNH21/2024 (ID: 503564)
Detaily
ID zákazky
503564
Názov
„NÁKUP A DODANIE KANCELÁRSKYCH POTRIEB PRE POTREBY SPRÁVY CIEST BSK“ ZSNH21/2024 (ID: 503564)
Referenčné číslo
ZsNH21/2024
ID obstarávateľa
20975
Hlavný kód CPV
30192000
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
36 609,47
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
30. 4. 2024 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:50
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
IČO
53871103
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 dusan.elznicscbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421914112881
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky je nákup a dodanie kancelárskych potrieb pre všetky strediská Správy ciest BSK. Na zabezpečenie predmet zákazky bude uzatvorená Rámcová kúpna zmluvy na obdobie 3 roky. Osobitné požiadavky na predmet zákazky a na uchádzača: Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý bude zodpovedať slovenským normám a normám EÚ. Záručné doby pre jednotlivé druhy tovarov tvoriacich predmet zmluvy sú stanovené platnou legislatívou SR na minimálne dva (2) roky. Množstvá v tejto Rámcovej zmluve nie sú záväzné, ale sú variabilné, za predpokladu, že nebude presiahnutá celková čiastka predmetu zákazky. Záväzné sú teda jednotkové ceny a celková cena. 3. Miesto dodania predmetu zákazky Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru na nasledovné adresy obstarávateľa: Stredisko Senec: Pezinská č. 36, 903 01 Senec, Stredisko Malacky: Hlboká 679/31, 901 01 Malacky, Stredisko Pezinok: Šenkvická č. 10, 902 01 Pezinok, Stredisko Bratislava: Čučoriedková 6, 827 12 Bratislava. 4. Hlavné podmienky financovania predmetu zákazky a platobné podmienky: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu prostriedkov verejného obstarávateľa. Platobné podmienky – na základe faktúry, splatnosť faktúry je 30 dní po doručení tovaru. 5. Podrobný rozpis požadovaných tovarov je uvedený v prílohe č. 2 Návrh na plnenie kritérií
Informácie o otváraní ponúk
elektronická platforma
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 „NÁKUP A DODANIE KANCELÁRSKYCH POTRIEB PRE POTREBY SPRÁVY CIEST BSK“ ZSNH21/2024 36 609,47 Euro Kancelárske potreby
Položky detailne
[1] „NÁKUP A DODANIE KANCELÁRSKYCH POTRIEB PRE POTREBY SPRÁVY CIEST BSK“ ZSNH21/2024
  36 609,47 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Čučoriedková 6, Čučoriedková 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, 82712
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
36 609,47
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/503564
Opis kritéria
PRÍLOHA 4: SPÔSOB UPLATNENIA HODNOTIACICH KRITÉRIÍ A SPÔSOB URČENIA CENY Verejný obstarávateľ posúdi v rámci vyhodnocovania ponúk ponuky uchádzačov, ktoré boli zaradené do vyhodnotenia. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie/uskutočnenie/zhotovenie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky. Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
ID zákazky
503564
Názov položky
„NÁKUP A DODANIE KANCELÁRSKYCH POTRIEB PRE POTREBY SPRÁVY CIEST BSK“ ZSNH21/2024
Kód CPV
30192000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Celková cena s DPH za celý predmet zákazky (hodnotiace kritérium)
CPV kód
Kancelárske potreby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 76 PF-SUTAZ-3 -- ZsNH21/2024
Oznámenia detailne
[ZsNH21/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-SUTAZ-3
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZsNH21/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 4. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
503564
Názov dokumentu
Výzva na predkladanie ponúk (zákazka s nízkou hodnotou)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
76