503924 - Stavebný dozor pre stavbu „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“ (ID: 503924)
Detaily
ID zákazky
503924
Názov
Stavebný dozor pre stavbu „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“ (ID: 503924)
Referenčné číslo
1198/2024
ID obstarávateľa
5124
Hlavný kód CPV
71520000
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
8 491,07
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2024 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:51
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dubnica nad Váhom
IČO
00317209
Mesto
Dubnica nad Váhom
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 juraj.krajcikdubnica.eu
Kontaktný telefón
 0918117053
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru pri realizácii stavby: „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“, parcelné č. KNC 1110/272, 1110/340, 1110/342, k. ú. Dubnica nad Váhom, okres Ilava. Nehnuteľnosť je vo výlučnom vlastníctve Mesta Dubnica nad Váhom a nachádza sa na ulici Bratislavská 434/9, 018 41 Dubnica nad Váhom. Investičné náklady na realizáciu diela „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“ v zmysle cenovej ponuky víťazného uchádzača sú: 1 328 685,58 Eur bez DPH Predpokladaný termín výkonu stavebného dozoru je 10 mesiacov (máj 2024 až február 2025). Dielo „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“ a s ním súvisiace služby budú financované Európskou úniou z prostriedkov Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Stavebný dozor je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s poskytovanými službami do uplynutia lehoty platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu, a to Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly / auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Výkon stavebného dozoru požaduje verejný obstarávateľ najmä v rozsahu: • oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pre stavebné povolenie a realizáciu stavby: „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“, • oboznámenie sa s stavebným povolením, podmienkami realizácie stavby podľa vyjadrení a stanovísk dotknutých orgánov štátnej správy a organizácií k projektu pre stavebné povolenie, s obsahom zmluvy o dielo a požiadavkami Vykonávateľa, ktorý poskytuje prostriedky mechanizmu z Plánu obnovy a odolnosti SR na realizáciu diela, • účasť na rokovaniach a kontrolných dňoch, spolupráca a súčinnosť so zhotoviteľom stavby, • zabezpečenie činnosti koordinátora BOZP, • kontrola včasného zavedenia stavebného denníka a potvrdenie termínu začatia výstavby, • bezodkladné písomné informovanie mandanta (objednávateľa) o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, • kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti platobných dokladov v súlade s podmienkami zmluvy, • sledovanie a kontrolovanie vykonávania prác v súlade s platnými zákonmi a vyhláškami, podmienkami zmluvy, projektovou dokumentáciou a platnými normami, • sledovanie a kontrola kvality vykonaných prác a technológie realizovaných prác v súlade s platnými normami a predpismi, • kontrola množstva realizovaných prác a zaznamenávanie zistených množstiev, • kontrola vedenia stavebného denníka a úplnosti záznamov v súlade s podmienkami zmluvy, • predkladanie doplnkov a zmien, ktoré menia náklady, termíny alebo technické parametre s vlastným vyjadrením a odporúčaním na odsúhlasenie objednávateľovi, • kontrola tých častí dodávok, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými, • spolupráca s projektantom a so zhotoviteľom na prípadnom odstránení nedostatkov projektu, • kontrola zhotoviteľa, či vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (atesty, protokoly), • kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa a informovanie mandanta (objednávateľa) na nedodržanie termínov a rizík, ktoré by mohli ohroziť dodržanie termínov, • organizovanie a riadenie kontrolných dní stavby v týždňových intervaloch a podľa potreby, spracovanie zápisov z kontrolných dní a zabezpečenie ich distribúcie prítomným účastníkom, • vykonávanie zápisov do stavebného denníka, v prípade že stavebný dozor nesúhlasí, resp. má výhrady proti dennému zápisu zhotoviteľa/stavbyvedúceho zhotoviteľa do stavebného denníka, zapíše to najneskôr do 3 pracovných dní do stavebného denníka s uvedením dôvodov (ak stavebný dozor zistí, že zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy, technické normy, právne predpisy, alebo hrubým spôsobom porušuje bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a požiarnu bezpečnosť, má stavebný dozor právo zápisom do stavebného denníka okamžite zastaviť vykonávanie príslušných stavebných prác, prípadne celej stavby) • fotodokumentácia z priebehu realizácie stavby (bude súčasťou dokladovej časti pri odovzdaní diela a fakturácii služieb stavebného dozoru), • spolupráca s orgánmi štátneho stavebného dohľadu a ostatnými orgánmi štátnej správy, • kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ predloží k fakturácii stavebných prác a dodávok a k odovzdaniu a prevzatiu diela – stavby alebo časti stavby a účasť pri preberacom konaní, spracovanie a odovzdanie písomného vyjadrenia mandantovi (objednávateľovi) o kompletnosti odovzdanej dokumentácie a dokladov zhotoviteľa pri preberacom konaní, • zvolanie preberacieho konania stavby v mene mandanta (objednávateľa), spracovanie záznamu z preberacieho konania stavby, kontrola dokladov, spracovanie zoznamu prípadných vád a nedorobkov zistených v preberacom konaní, • kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom, • poskytnutie súčinnosti mandantovi (objednávateľovi) pri riešení prípadných reklamácií na diele počas záručnej doby, spočívajúcej v účasti na reklamačnom konaní na mieste stavby, poskytnutí písomného stanoviska mandantovi k reklamovaným vadám a technickému návrhu ich odstránenia.
Informácie o otváraní ponúk
online
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Stavebný dozor pre stavbu „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“ 8 491,07 Euro Stavebný dozor
Položky detailne
[1] Stavebný dozor pre stavbu „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“
  8 491,07 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
434/9, 434/9, Dubnica nad Váhom, 01841
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
8 491,07
Fondy EU
Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/503924
Opis kritéria
Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH (celkom) za predmet zákazky v EUR.
ID zákazky
503924
Názov položky
Stavebný dozor pre stavbu „Obnova a zvýšenie energetickej efektívnosti budovy Mestského úradu, Dubnica nad Váhom“
Kód CPV
71520000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena s DPH
CPV kód
Stavebný dozor
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 79 PF-SUTAZ-3 -- 1198/2024
Oznámenia detailne
[1198/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-SUTAZ-3
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1198/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 4. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
503924
Názov dokumentu
Výzva na predkladanie ponúk (zákazka s nízkou hodnotou)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
79