Popis zákazky
Predmetom zákazky je výkon činnosti technického dozoru pri zhotovení stavby v rámci realizácie investičnej akcie č. 48133 „PDÚ Štúrovo – stavebné úpravy“ a to podľa projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval MEB ideas, s.r.o., Hrubá Strana 1535, 916 11 Bzince pod Javorinou.
Povinnosti technického dozoru v štádiu realizácie stavby a po jej dokončení:
- oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy ktorá súvisí s realizáciou stavby, ako aj iných vydaných vyjadrení a povolení pre realizáciu stavby,
- odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu o tom do stavebného denníka,
- dodržiavanie podmienok ohlásených stavebných úprav a opatrení štátneho stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby,
- starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby,
- predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti investorovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s investorom,
- bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach,
- kontrola čerpania nákladov, odsúhlasenie zisťovacích protokolov,
- kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov a platobných dokladov, ich súlad s podmienkami zmlúv (objednávok),
- kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka,
- spolupráca so spracovateľom projektu vykonávajúcim odborný autorský dozor pri zabezpečovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektom,
- spolupráca so spracovateľom projektu a so zhotoviteľom pri vykonávaní alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu,
- spolupráca s odborným autorským dohľadom pri vykonávaní prípadných úprav dokumentácie potrebnej na zabezpečenie koordinácie bezpečnosti,
- spolupráca s koordinátorom bezpečnosti,
- organizovanie a vedenie operatívnych porád vedenia stavby, vyhotovovanie zápisov z týchto porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby,
- organizovanie a vedenie kontrolných porád zástupcov zmluvných strán, vyhotovovanie zápisov z týchto
porád a ich doručenie zúčastneným a účastníkom výstavby,
- sledovanie, či zhotoviteľ vykonáva predpísané a dohodnuté skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich
výsledkov a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok,
- postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela,
- vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu (certifikáty, atesty, protokoly a pod.),
- sledovanie vedenia stavebného denníka a montážneho denníka v súlade s podmienkami zmluvy a oprávnenie
vykonávať zápisy do stavebného a montážneho denníka,
- uplatňovanie námetov, smerujúcich k zhospodárneniu budúcej prevádzky (užívania) dokončenej stavby,
- spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľa pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd pri ohrození
stavby živelnými udalosťami, alebo pri ohrození zdravia a majetku na stavbe,
- kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa na nedodržanie termínov a spolupráca pri prerokovaní návrhov opatrení zhotoviteľa, smerujúcich k odstráneniu prípadného vzniknutého oneskorenia postupu prác, vrátane prípravy podkladov pre uplatnenie majetkových sankcií,
- kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku,
- v priebehu výstavby príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby,
- upozorňovanie zhotoviteľa zápisom do stavebného denníka na všetky okolnosti, ktoré môžu viesť k zníženiu kvality stavby a následné informovanie investora,
- príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej časti a účasť na preberacom konaní,
- kontrola dokladov, ktoré doloží zhotoviteľ k odovzdaniu a prevzatiu dokončenej stavby,
- kontrola odstraňovania drobných nedorobkov a nedostatkov zistených pri preberacom konaní a kontrola dohodnutých termínov,
- bezodkladné informovanie investora o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe,
- kontrola kvality vykonávaných prác a technológie realizovaných prác v súlade s platnými normami a predpismi,
- vedenie dokumentácie o kvalite verejnej práce podľa § 14 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení zákona č. 260/2007 Z.z.,
- zabezpečenie odstránenia prípadných vád a nedostatkov v spolupráci so zhotoviteľom stavby,
- kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
- zabezpečenie povolenia na užívanie dokončenej stavby, vrátane vyznačenia jeho právoplatnosti,
- v prípade potreby účasť na reklamačnom konaní skrytých vád, ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote.
Uchádzač navrhne cenu za výkon technického dozoru podľa „Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, rok 2024, vydaný UNIKA Bratislava s.r.o., Dankovského 3, 811 03 Bratislava, so zohľadnením skutočnosti, že ide o občasný technický dozor pri realizácii stavebných úprav iba v časti vnútorných priestorov budovy PDÚ Štúrovo, v ktorej nebudú zastúpené všetky stavebné práce a špeciálne remeslá.
Pre stanovenie ceny uchádzača za výkon technického dozoru uvádzame, že predpokladaná cena stavebných prác pri realizácii stavby podľa PD je 24 242,15 € bez DPH.
Technický popis rekonštrukčných prác, na ktoré sa viaže odborný výkon technického dozoru:
Administratívna budova pobočky DÚ Štúrovo, Ostrihomská cesta 5, je stavebný objekt ktorý má tri nadzemné podlažia a budova je umiestnená na hraničnom prechode do Maďarskej republiky. Táto budova v minulosti slúžila na výkon colnej hraničnej služby, čo tiež zohľadňovalo a zodpovedalo účelu využitia jednotlivých priestorov...........