509940 - I/18 ZA Strečno km 471,400 - 472,400 – sanácia nestabilného svahu - PRK (ID: 509940)
Detaily
ID zákazky
509940
Názov
I/18 ZA Strečno km 471,400 - 472,400 – sanácia nestabilného svahu - PRK (ID: 509940)
Referenčné číslo
01/PRK
ID obstarávateľa
15
Hlavný kód CPV
45233142
URL linka
--
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
--
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:53
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská správa ciest
IČO
00003328
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Vedúci odboru verejného obstarávania
Kontaktný email
 jaroslav.matovicssc.sk
Kontaktný telefón
 02 50255269
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zmluvy je realizácia prác, ktorá sa v plnom rozsahu riadi projektovou dokumentáciu s názvom „I/18 ZA Strečno km 471,400 - 472,400 sanácia nestabilného svahu“ (ďalej v tomto dokumente len ako „projektová dokumentácia“), ktorú vypracovala spoločnosť Geotechnik s.r.o., a ktorá tvorí prílohu č.7 týchto súťažných podkladoch. Predmetné riešené územie je podľa projektovej dokumentácie rozdelené na 3 úseky (označené ako: úsek č. I., úsek č. II., úsek č. III.), v ktorých sa budú vykonávať primárne a sekundárne opatrenia. Prvé sanačné práce budú realizované na úseku č. I, ktorý je v súčasnosti ohraničený betónovými zábranami s ochrannými oceľovými sieťami v km 471,450 – km 471,750 a následne v úseku č. II a úseku č. III. Vzhľadom na poškodenie horninového masívu je nutné zabezpečiť bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky a zamedziť vzniku škody na majetku, zdraví a životoch účastníkov cestnej premávky v predmetnom úseku cesty I/18. V úsekoch č. I. – III. je potrebné realizovať sanačné opatrenia a tak zamedziť pádu skalných blokov do priestoru cesty I/18. Spôsob sanácie je navrhnutý na základe vykonaného inžiniersko-geologického prieskumu, ktorý je súčasťou projektovej dokumentácie. Návrhom sanácie je očistenie ochranných sietí, bariér a ťažkých ochranných plotov od náletovej vegetácie a uvoľnených skalných blokov a následne sanácia oceľovými sieťami v kombinácii s kotevnými prvkami a ochrannými plotmi / dynamickými bariérami. Riešenie je navrhnuté pre úseky označené rímskou číslicou I.-II.-III.. ÚSEK č. I. V úseku č. I. sa nachádzajú tri dynamické bariéry (v projektovej dokumentácií označené A, B, C), ktoré sú doplnené ochrannými plotmi, sieťovými závojmi. Dynamická trojpoľová bariéra A ((a4)RXI 100 - 1000kJ - h=4,0m) je zaplnená lístím, drevinami a skalnými úlomkami. Vzhľadom na jej stav bariéra nespĺňa požadované parametre, na ktoré bola navrhnutá. Skalné bloky majú tendenciu bariéru preskočiť a dostať sa do priestoru vozovky. Priestor vozovky je v súčasnosti dočasne zabezpečený ochrannými prvkami „New Jersey“ so sieťami. Predmetnú bariéru je potrebné vyčistiť od napadaných listov a skalných blokov. Následne vykonať demontáž a inštaláciu novej záchytnej siete. Dynamická štvorpoľová bariéra B ((a5)RXI 100 - 1000kJ - h=6,0m). Pri predmetnej bariére je potrebné skontrolovať úžľabie, ktoré predstavuje potencionálne nebezpečenstvo prepadania materiálu, hlavne pri jej zaplnení. Voľný priestor (sukňu) pozdĺž spodného kotvenia je nutné vyplniť záchytnou sieťou s dostatočnou brzdnou kapacitou uvedenou v projektovej dokumentácii. Dynamická štvorpoľová bariéra C ((a6)RXI 200 - 2000kJ - h=7,0m). Pri predmetnej bariére je potrebné postupovať rovnako ako pri bariére B. Dynamické bariéry B, C je potrebné skontrolovať, prípadne poškodenia bude potrebné sanovať a to tak, ako je uvedené v projektovej dokumentácii. Ochranné ploty (a1)(a2)(a11) sú poškodené, je nutné ich demontovať a na rovnakom mieste sa osadia nové ochranné ploty / bariéry. Ochranné ploty (a3), ktoré ostávajú zachované je potrebné opraviť a ošetriť ochranným náterom, prípadne lokálne vymeniť poškodené prvky. Ochranná sieť (a9) je zaplnená a je potrebné ju vyčistiť, skontrolovať jednotlivé prvky siete a kotvenia, pričom následne bude stanovená oprava, resp. jej demontáž a inštalácia novej ochrannej siete. Rizikové miesta sa nachádzajú práve v nezabezpečených priestoroch medzi bariérami A-B, voľný priestor pozdĺž kotvenia bariéry B a priestor za bariérou C v smere do ZA. Samotné bariéry zabezpečujú voľný svah do výšky cca 60m nad bariérou. Zberná zóna týchto bariér je ohraničená terénnymi lavičkami. Práve toto miesto predstavuje potencionálne riziko odskoku bloku z vyšších polôh, ktoré môžu dopadnúť priamo na vozovku. Preto je v danom mieste potrebné pridať prvky, ktoré zachytia skalné bloky nachádzajúce sa v horných častiach. V projektovej dokumentácií sú znázornené vytypované rizikové miesta. ÚSEK č. II Úsek č. II je v súčasnosti zabezpečený ochrannými sieťami (a12) (km 5,673 - km 5,814) lokálne zaplnenými lístím a náletovými drevinami. Nad sieťami je umiestnený ťažký ochranný plot (a13-a15) (km 5,689 – km 5,775) a v päte svahu bariéra (a10) TXI 010 (km 5,814 – km 5,846). Ochrannú sieť (a12), bariéru (a10) a ťažký ochranný plot (a13-a15) je navrhnuté očistiť od náletových drevín a lístia. Následne ochranné prvky overiť z hľadiska ich funkčnosti a životnosti. Lokálne opraviť/doplniť ochrannú sieť na všetkých zabudovaných konštrukciách a oceľové stĺpové konštrukcie opatriť ochranným náterom voči korózii. V úseku č. II. sa nachádza skalná „vežička“, ktorá nie chránená, preto je nutné realizovať predĺženie ťažkého ochranného plota nízkoenergetickou dynamickou bariérou (70 kJ) minimálnej dĺžky 40m, resp. potiahnuť bariéru od jestvujúceho ťažkého plota (a13) v smere na MT po jestvujúcu bariéru (a10) podľa projektovej dokumentácie. ÚSEK č. III Úsek III začína v cestnom kilometrovníku 472,400. V tomto úseku je umiestnená dvojzákrutová ochranná sieť (km 6,718 76 - km 6,570 50), v dobrom technickom stave. Následne za skalným útesom sa nachádza ochranná sieť (a23) zaplnená lístím, pričom v päte je poškodená a oceľové kotevné platne sú povrchovo skorodované. Je potrebná diagnostika, v celkovej výmere siete 1201,50 m2. Nad ochranou sieťou (km 6,475 smere do ZA) je umiestnený zaplnený ťažký ochranný plot (a27), ktorý je potrebné prečistiť od napadaného lístia. V úseku č. III bol cca v km 6,400 – km 6,251 v päte umiestnený ochranný plot (a24-a25-a26), ktorý je zničený a je nutné ho nahradiť. Jeho náhrada spočíva v umiestnení nového ochranného plota po dynamickú bariéru (a19) ISOSTOP 500kJ (l=70,0m), ktorý bude chrániť aj otvorený žľab.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 I/18 ZA Strečno km 471,400 - 472,400 sanácia nestabilného svahu -- -- Práce na oprave ciest
Položky detailne
[1] I/18 ZA Strečno km 471,400 - 472,400 sanácia nestabilného svahu
  0
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
509940
Názov položky
I/18 ZA Strečno km 471,400 - 472,400 sanácia nestabilného svahu
Kód CPV
45233142
Náklady/cena
--
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Práce na oprave ciest
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 125 PF-PRK -- 01/PRK
Oznámenia detailne
[01/PRK]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-PRK
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Oznámenie o zámere uzavrieť zmluvu
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/PRK
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 6. 2024
ID obstarávateľa
15
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
509940
Názov dokumentu
Oznámenie o použití PRK
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
125