513468 - Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré – výkon činnosti stavebného dozoru (ID: 513468)
Detaily
ID zákazky
513468
Názov
Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré – výkon činnosti stavebného dozoru (ID: 513468)
Referenčné číslo
01/08/2024
ID obstarávateľa
6397
Hlavný kód CPV
71520000
URL linka
--
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
69 850,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
23. 9. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Obec Bystré
IČO
00332275
Mesto
Bystré
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 ocu.bystreslovanet.sk
Kontaktný telefón
 00421574452144
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výkon stavebného dozoru v zmysle stavebného zákona č. 50/1976 § 46b Z. z. a ďalšími relevantnými zákonmi a predpismi platnými v SR. V rámci výkonu inžinierskej činnosti zariadi za odplatu a podmienok dohodnutých v zmluve, pre verejného obstarávateľa v jeho mene činnosť stavebného technického dozoru počas realizácie stavby Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré a po dokončení stavby v tomto rozsahu: • Odovzdanie staveniska zhotoviteľovi alebo zhotoviteľom. • Účasť na kontrolnom zameraní terénu, ktoré vykoná zhotoviteľ pred začatím prác. • Dodržiavanie podmienok stavebných povolení a iných povolení potrebných pre výstavbu. • Plnenie opatrení štátneho stavebného dohľadu. • Riadne evidovanie a archivovanie projektu stavby, overeného v stavebnom konaní. • Evidovanie dokumentácie dokončených častí stavby. • Odsúhlasenie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú cenu stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby, nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti. • Kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov. • Kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti platobných dokladov a ich súladu s podmienkami zmluvy o dielo a predkladanie týchto dokladov na úhradu objednávateľovi. • Kontrola tých častí stavby, ktoré budú pri ďalšom postupe výstavby zakryté, alebo sa stanú neprístupnými. • Odovzdanie častí stavby v dohodnutom stupni rozostavanosti ďalším zhotoviteľom na ich nadväzné činnosti v súlade so zmluvami. • Spolupráca s geodetom zhotoviteľa pri dodržiavaní priestorového umiestnenia objektov. • Spolupráca s pracovníkmi, vykonávajúcimi autorský dozor a odborný autorský dohľad, pri zabezpečovaní súladu realizovanej stavby s projektom. • Spolupráca so spracovateľom projektu pre stavebné povolenie, so spracovateľmi realizačných projektov a so zhotoviteľmi pri navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných chýb projektu. • Sledovanie, či zhotovitelia vykonávajú skúšky materiálov, konštrukcií, zariadení a prác, kontrola výsledkov skúšok a evidovanie dokladov o výsledkoch týchto skúšok. • Postupné vyžadovanie, evidovanie a archivovanie dokladov, preukazujúcich kvalitu diela. • Sledovanie vedenia stavebného denníka. • Hlásenie archeologických nálezov. • Kontrola staveniska a zúčastnených na stavbe, dohľad na dodržiavaním zásad bezpečnosti práce, civilnej ochrany a požiarnej ochrany. • Pravidelné vykonávanie sprievodnej fotodokumentačnej činnosti a vypracovávanie písomných správ o priebehu realizácie. • Spolupráca s pracovníkmi zhotoviteľov pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pre ohrození zdravia alebo majetku na stavbe. • Kontrola postupu prác podľa harmonogramu, upozornenie zhotoviteľov na nedodržiavanie dohodnutých termínov a spolupráca pri prerokovaní návrhov opatrení zhotoviteľov, smerujúcich k odstráneniu vzniknutého oneskorenia postupu prác. • Príprava podkladov pre uplatňovanie majetkových sankcií, ak objednávateľ o to požiada. • Príprava podkladov pre záverečné technicko-ekonomické vyhodnotenie stavby. • Príprava podkladov pre odovzdanie a prevzatie stavby alebo jej častí a účasť na konaní o odovzdaní a prevzatí. • Kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ pripraví k odovzdaniu a prevzatiu diela. • Kontrola, či zhotoviteľ odstraňuje vady a nedorobky, zistené pri odovzdaní a prevzatí diela v dohodnutých lehotách a potvrdzovanie dokladov o odstránení vád a nedorobkov. • Príprava podkladov pre kolaudačné konanie. • Účasť na kolaudačnom konaní. • Kontrola vypratania staveniska. Verejný obstarávateľ požaduje prítomnosť stavebného dozoru na stavbe minimálne 3x týždenne. Predpokladaná hodnota (rozpočet) diela (stavby) Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré 1 558 614,21 € bez DPH, zmluvná cena s úspešným uchádzačom je 1 196 000,00 € bez DPH. Lehota plnenia (realizácia stavby): Lehota odovzdania staveniska: do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy Lehota začiatku realizácie: deň bezprostredne nasledujúci po dni odovzdania staveniska zhotoviteľovi (ako úspešnému uchádzačovi) maximálna lehota realizácie zákazky: do 12 mesiacov odo dňa začatia. Na základe podmienok Výzvy (Kód Výzvy: 02I02-29-V01) je lehota plnenia zmluvy obmedzená do 30.11.2025 (maximálna lehota plnenia). Verejný obstarávateľ odovzdá zhotoviteľovi stavenisko alebo časť staveniska do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Na prevzatie staveniska vyzve verejný obstarávateľ zhotoviteľa najneskôr 3 dní pred lehotou, ktorú určí verejný obstarávateľ na toto prevzatie staveniska. Predmet zákazky (stavba) sa bude financovať z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z dotačných prostriedkov z Mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov. Názov Výzvy: Výzva č. 1 na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov Kód Výzvy: 02I02-29-V01 Komponent: Komponent 2 – Obnova budov Reforma/investícia: Investícia 2 - Obnova verejných historických a pamiatkovo chránených budov Vykonávateľ: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (ďalej len vykonávateľ). Platby za realizáciu stavebných prác sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Faktúru - daňový doklad je možné vystaviť v hodnote min. 30% z celkovej ceny diela, t. j. min. 30% hodnoty diela musí byť prestavané. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní. Miestom plnenia: sa rozumie miesto uskutočnenia predmetu zákazky (stavby): Miestom plnenia je dodania predmetu zákazky t. j. Prešovský samosprávny kraj, okres Vranov nad Topľou, par. č. 1155/1, 1155/2, 1155/3, 1155/4, 1155/5, 1239/8, 1176/1, 1176/53 kat. územie Bystré. Rozsah prác (stavby): - Zastavaná plocha existujúceho stavu budovy je – 1175,09 m2 - Zastavaná plocha navrhovaného stavu po obnove budovy bude – 1208,93 m2 - Podlahová plocha existujúceho stavu budovy je – 1772,54 m2 - Podlahová plocha navrhovaného stavu po obnove budovy bude 17
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré – výkon činnosti stavebného dozoru 69 850,00 Euro Stavebný dozor
Položky detailne
[1] Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré – výkon činnosti stavebného dozoru
  69 850,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bystré, 09434
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
69 850,00
Fondy EU
Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
Najnižšia celková cena s DPH je najvýhodnejšia
ID zákazky
513468
Názov položky
Obnova Kultúrneho domu v obci Bystré – výkon činnosti stavebného dozoru
Kód CPV
71520000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia celková cena s DPH
CPV kód
Stavebný dozor
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 182 PF-VYSLEDOK-1 -- 01/08/2024
Oznámenia detailne
[01/08/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/08/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 9. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
513468
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
182