515553 - Externý projektový manažment pre projekt: „Rekonštrukcia rozvodov tepla označených ako OST 2121, DPMK, OST 2164-2165, OST 991, OST 1715, OST 505 a 590“ (ID: 515553)
Detaily
ID zákazky
515553
Názov
Externý projektový manažment pre projekt: „Rekonštrukcia rozvodov tepla označených ako OST 2121, DPMK, OST 2164-2165, OST 991, OST 1715, OST 505 a 590“ (ID: 515553)
Referenčné číslo
26/PRO/2024
ID obstarávateľa
8117
Hlavný kód CPV
79400000
URL linka
--
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
124 666,67
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
7. 10. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
TEPELNÉ HOSPODÁRSTVO spoločnosť s ručením obmedzeným Košice
IČO
31679692
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 tehoteho.sk
Kontaktný telefón
 +421556007100
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie externého projektového manažmentu pre projekt: „Rekonštrukcia rozvodov tepla označených ako OST 2121, DPMK, OST 2164-2165, OST 991, OST 1715, OST 505 a 590““, ktorá bude pozostávať zo: - spracovania žiadosti na poskytnutie finančných prostriedkov formou dotácie pre výzvu MoF-2/2024; - implementácia projektu vrátane výberu dodávateľa na realizáciu diela a bude zahŕňať tieto činnosti: - poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť pri identifikácii spôsobov financovania; - vyhotoviť (vypracovať) žiadosť o poskytnutie dotácie z Modernizačného fondu v súlade s požiadavkami definovanými vo výzve. Úspešný uchádzač bude povinný postupovať pri spracovaní žiadosti o poskytnutie dotácie podľa pokynov vyhlasovateľa výzvy (resp. riadiaceho/sprostredkovateľského orgánu) a v zmysle týchto pokynov dodržať všetky právne normy a ostatné preukázateľne požadované náležitosti určené vo výzve, bude zodpovedať za procesnú (formálnu) stránku spracovania žiadosti o poskytnutie dotácie, - zabezpečiť odovzdanie žiadosti o poskytnutie dotácie príslušnému vyhlasovateľovi výzvy, resp. inej organizácii určenej vyhlasovateľom a to v termíne určenom vo výzve, - odovzdať kópiu žiadosti o poskytnutie dotácie verejnému obstarávateľovi, - bez zbytočného odkladu odstrániť príslušnými orgánmi vytknuté nedostatky žiadosti o poskytnutie dotácie, a to v lehote na to určenej, - príprava podkladov k uzavretiu (podpisu) Zmluvy o poskytnutí podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie z prostriedkov Modernizačného fondu medzi objednávateľom a riadiacim orgánom (poskytovateľom dotácie), - spracovanie monitorovacích správ v zmysle Zmluvy o poskytnutí dotácie, - spracovanie žiadostí o platbu v zmysle Zmluvy o poskytnutí dotácie a interného finančného plánu čerpania vrátane záverečného vyúčtovania projektu, - spracovanie záverečnej monitorovacej správy, - spracovanie žiadosti o realizáciu zmien v projekte – v harmonograme, rozpočte, resp. inej časti Zmluvy o poskytnutí dotácie, - pravidelnú komunikácia s projektovým manažérom riadiaceho orgánu resp. sprostredkovateľskej organizácie a zástupcom klienta, - účasť zástupcov poskytovateľa na kontrolách zo strany riadiaceho orgánu počas trvania projektu, - poradenskú a konzultačnú činnosť za účelom dodržania podmienok uvedených v Zmluve o poskytnutí dotácie, - úspešný uchádzač v mene verejného obstarávateľa procesne komplexne zabezpečí výber dodávateľa v súlade s požiadavkami príslušnej výzvy, platnou legislatívou a súčasne v súlade s internými predpismi verejné, pokiaľ ho verejný obstarávateľ s nimi oboznámil a poskytol k nahliadnutiu, ak nie sú v rozpore s legislatívou platnou v SR, - zabezpečovanie služieb súvisiacich s procesnou stránkou výberu dodávateľa, ako aj odborného dozoru, všeobecnej konzultačnej a poradenskej činnosti pri obstarávaní predmetu zákazky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, - vypracovanie dokladov a dokumentov viažucich sa k procesu výberu dodávateľa a to najmä: návrh príslušných oznámení, t. j. oznámenia o vyhlásení výberu dodávateľa (výzvy na predkladanie ponúk), návrhu súťažných podkladov, oznámení o výsledku výberu dodávateľa a ich prípadné zverejnenie, - komunikáciu so záujemcami a uchádzačmi v súlade s platnou legislatívou, - organizačné a metodické vedenie činnosti hodnotiacej komisie (pokiaľ bude zriadená), vrátane zaistenia všetkých podkladov, dokumentov, protokolov a administratívy, ktorá súvisí s hodnotením ponúk, - odovzdanie kompletnej dokumentácie za realizovaný výber dodávateľa/ľov verejnému obstarávateľovi, - vykonávať činnosti v rámci výberu dodávateľa podľa pokynov verejného obstarávateľa a v súlade s jeho záujmami, pokiaľ sú mu známe alebo mu musia byť známe, - zrealizovať výber dodávateľa v mieste svojho sídla, v prípade potreby po dohovore s verejným obstarávateľom sa úspešný uchádzač dostaví aj na iné, verejným obstarávateľom označené miesto. Bližšie podmienky poskytnutia predmetu zákazky sú obsiahnuté v návrhu zmluvy o poskytnutí služby uvedenej v prílohe č. 3 tejto výzvy na predkladanie ponúk, opis realizovaných prác projektu uvedenom v prílohe č. 2 k výzve na predkladanie ponúk.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Externý projektový manažment pre projekt: „Rekonštrukcia rozvodov tepla označených ako OST 2121, DPMK, OST 2164-2165, OST 991, OST 1715, OST 505 a 590“ 124 666,67 Euro Poradenské služby v oblasti obchodu a riadenia a súvisiace služby (podnikateľské poradenstvo)
Položky detailne
[1] Externý projektový manažment pre projekt: „Rekonštrukcia rozvodov tepla označených ako OST 2121, DPMK, OST 2164-2165, OST 991, OST 1715, OST 505 a 590“
  124 666,67 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Košice, 040 01
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
124 666,67
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
Najnižšia cena za predmet zákazky v Eur s DPH
ID zákazky
515553
Názov položky
Externý projektový manažment pre projekt: „Rekonštrukcia rozvodov tepla označených ako OST 2121, DPMK, OST 2164-2165, OST 991, OST 1715, OST 505 a 590“
Kód CPV
79400000
Náklady/cena
--
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena za predmet zákazky v Eur s DPH
CPV kód
Poradenské služby v oblasti obchodu a riadenia a súvisiace služby (podnikateľské poradenstvo)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 196 PF-VYSLEDOK-1 -- 26/PRO/2024
Oznámenia detailne
[26/PRO/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
26/PRO/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 10. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
515553
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
196