515735 - Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov (ID: 515735)
Detaily
ID zákazky
515735
Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov (ID: 515735)
Referenčné číslo
AOS-81/15-89/2024
ID obstarávateľa
9012
Hlavný kód CPV
71314000
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
7 883,33
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
27. 9. 2024 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
23. 9. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
IČO
37910337
Mesto
Liptovský Mikuláš
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 obstaravanieaos.sk
Kontaktný telefón
 0960423016
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrických inštalácií, bleskozvodov, elektrického ručného náradia, strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov uvedených v špecifikácii v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 súťažných podkladov. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: 1. Kontakty zodpovedných zamestnancov v mieste plnenia predmetu zákazky budú verejným obstarávateľom úspešnému uchádzačovi poskytnuté do 7 pracovných dní po vyhodnotení cenových ponúk (výbere dodávateľa). 2. Harmonogram na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok predmetných vyhradených technických zariadení musí byť vypracovaný v súlade s prílohou č. 1 a 2 (viď súťažné podklady). 3. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase verejného obstarávateľa (7:00 - 15:00 hod). 4. Úspešný uchádzač (ďalej aj ako "dodávateľ") je povinný dohodnúť si presný termín výkonu činností so zodpovedným zamestnancom verejného obstarávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného zamestnanca pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude verejným obstarávateľom dodávateľovi uznaný. 5. Dodávateľ je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa odo dňa, v ktorom bol predmet tejto zákazky ukončený, najneskôr však do 29.11.2024. Prílohou súpisu budú správy z odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov. Každá správa musí byť pre jednoznačnú identifikáciu poskytnutej služby pomenovaná (označená) podľa Prílohy č. 1 - Tabuľka č. 1: Číslom a Názvom budovy, Druhom revízie, Lehotou nasledujúcej revízie vrátane ďalších náležitosti uvedených vo vyhláške č. 508/2009 Z. z. Rovnakým spôsobom budú označené poradovým číslom, názvom (označením materiálu) a názvom oddelenia všetky správy z odborných prehliadok a skúšok elektrického ručného náradia, elektrických strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov viď tabuľka v Prílohe č. 2 súťažných podkladov. 6. Dodávateľ vyhotoví revíznu správu z odborných prehliadok a odborných skúšok v dvoch vyhotoveniach. V písomnej papierovej podobe a aj v elektronickej podobe vo formáte *.doc, *.docx alebo *.pdf na hmotnom nosiči informácií. Obidve vyhotovenia zasiela dodávateľ verejnému obstarávateľovi poštou spolu s faktúrou a prípadne ďalšími požadovanými dokladmi, resp. elektronický formát správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ môže zaslať na kontaktnú e-mailovú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 10 týchto požiadaviek. Každá správa z OPaOS musí byť jednoznačne pomenovaná (označená) podľa predchádzajúceho bodu. 7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v týchto požiadavkách súvisiacich s predmetom zákazky, bude sa to považovať za ich podstatné porušenie a verejný obstarávateľ má právo ukončiť dodávateľovi činnosti spojené s plnením predmetu zákazky. 8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 9. Z dôvodu prebiehajúcej rekonštrukcie objektov obstarávateľa (Akadémie ozbrojených síl) môžu byť v priebehu poskytovania služby niektoré elektrické inštalácie a bleskozvody vyradené (vyškrtnuté) zo zoznamu tých, na ktorých sa mala podľa tejto špecifikácie vykonať OPaOS. Z uvedeného dôvodu sa požaduje od uchádzača o poskytnutie predmetnej služby (revízie), vypracovať podrobnú položkovitú cenovú ponuku na jednotlivé zariadenia, aby bolo možné, v prípade, že zariadenie bolo zo zoznamu revízií vyradené, jeho cenu za revíziu alebo odbornú prehliadku z celkovej ceny odpočítať. 10. Celková cena predmetu zákazky za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predloženia cenovej ponuky nie je platcom DPH, avšak po predložení cenovej ponuky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. Celkovú cenu a jednotkové ceny v cenovej ponuke zaokrúhľovať maximálne na dve (2) desatinné miesta. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. Platba za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a verejnému obstarávateľovi doručenej faktúry. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu vlasta.pastierova@aos.sk; jaroslav.juda@aos.sk, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo obstarávateľa. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, obstarávateľ má právo takúto faktúru vrátiť na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti, a to aj elektronicky.
Informácie o otváraní ponúk
Ponuky sa otvoria elektronicky na mieste, t.j. prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy Úradu vlády Slovenskej republiky (informačného systému EVO). Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy Úradu vlády Slovenskej republiky (informačného systému EVO) na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v termíne uvedenom vo Výzve na predkladanie ponúk.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov -- -- Energetika a súvisiace služby
Položky detailne
[1] Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov
  0
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Liptovský Mikuláš, 03101
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.isepvo.sk/
Opis kritéria
Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH, resp. celkom v EUR (v prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH). Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v Slovenskej republike, tento uchádzač nebude pri plnení fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Verejný obstarávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého celková cena v EUR za predmet zákazky bude zo všetkých predložených ponúk najnižšia. V prípade rovnosti cien u dvoch alebo viacerých záujemcov/uchádzačov o poradí záujemcov/uchádzačov v prospech lepšieho umiestnenia rozhoduje čas doručenia ponuky. Kritérium hodnotenia: Kritérium cena Vzorec pre výpočet: A Nižšia Váha kritéria - body: 100 Vzorec A (lepšia Hodnota je nižšia) Body kritérium x = (Hodnota najlepšia / Hodnota návrh uchádzača) *(Body max) Vysvetlivky Body kritérium x - počet bodov získaných uchádzačom za kritérium Hodnota najlepšia - najlepšia posudzovaná ponuková hodnota Hodnota návrh uchádzača - príslušná posudzovaná ponuková hodnota uchádzača Body max - maximálny počet bodov prideľovaný pre kritérium Body najlepšia hodnota - najlepšia vypočítaná hodnota Vyhodnotenie cenových ponúk: najnižšia cena celkom s DPH ako súčet rozpočtovej ceny podľa príloh súťažných podkladov vrátane dopravy.
ID zákazky
515735
Názov položky
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov
Kód CPV
71314000
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena s DPH celkom
CPV kód
Energetika a súvisiace služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 184 PF-SUTAZ-1 -- AOS-81/15-89/2024
2024 206 PF-VYSLEDOK-1 -- AOS-81/15-89/2024
Oznámenia detailne
[AOS-81/15-89/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-SUTAZ-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
AOS-81/15-89/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 9. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
515735
Názov dokumentu
Výzva na predkladanie ponúk (bežný postup)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
184
[AOS-81/15-89/2024]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
AOS-81/15-89/2024
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 10. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
515735
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
206