517050 - Rozšírenie kapacít ZŠ Rakúsy – externé riadenie projektu (ID: 517050)
Detaily
ID zákazky
517050
Názov
Rozšírenie kapacít ZŠ Rakúsy – externé riadenie projektu (ID: 517050)
Referenčné číslo
01RAKEM
ID obstarávateľa
5859
Hlavný kód CPV
85312320
URL linka
--
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
86 666,67
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
22. 10. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Obec Rakúsy
IČO
00326488
Mesto
Rakúsy
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 obecrakusy.sk
Kontaktný telefón
 0524684271
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rozsah činnosti mandatára bude pozostávať z týchto úkonov Opis činností/služieb, ktoré sú zahrnuté v procese komplexného externého riadenia projektu: ● poskytovanie poradenských a konzultačných služieb verejnému obstarávateľovi pri procese realizácie/implementácie projektu. Poradenstvo bude poskytované verejnému obstarávateľovi osobne – telefonicky, elektronicky alebo písomne, ● monitorovanie zmien metodík a legislatívy súvisiacej s implementáciou projektu a príprava návrhu opatrení pre verejného obstarávateľa tak, aby bola implementácia projektu úspešne realizovaná, ● koordinácia aktivít projektu, ● komunikácia s Riadiacim/Sprostredkovateľským orgánom, resp. s inštitúciami dotknutými implementáciou projektu, vrátane dodávateľov tovarov, služieb a stavebných prác k projektu, ● spracovanie podkladov/dokumentov potrebných pre administráciu projektu podľa požiadaviek Riadiaceho/Sprostredkovateľského orgánu, resp. podľa požiadaviek inštitúcií dotknutých implementáciou projektu a verejného obstarávateľa, ● poskytovanie poradenstva a podpory zamestnancom verejného obstarávateľa, participujúcim na implementácii projektu, ● poskytovanie súčinnosti verejnému obstarávateľovi pri zabezpečovaní účtovníctva a ekonomickej agendy projektu, v súlade s podmienkami Zmluvy o poskytnutí PPM ● zabezpečenie odbornej pomoci a konzultácií pri účtovaní výdavkov projektu, týkajúce sa najmä: o „predfinancovania“ – poskytnutia finančných prostriedkov verejnému obstarávateľovi z verejného sektora, zo zdrojov EÚ a štátneho rozpočtu, na úhradu záväzkov voči úspešnému uchádzačovi – dodávateľovi, v lehote splatnosti, na základe predloženia účtovných dokladov vystavených úspešným uchádzačom – dodávateľom, o „refundácie výdavkov“ – úhrady skutočne vynaložených a oprávnených výdavkov, ktoré sú potvrdené zúčtovacími dokladmi, zúčtovanie výdavkov a predkladanie priebežných/záverečnej žiadosti o platbu v súlade s podmienkami príručky pre prijímateľa a metodickými pokynmi, o „zálohovej platby“ - poskytnutia finančných prostriedkov verejnému obstarávateľovi z verejného sektora, zo zdrojov EÚ a štátneho rozpočtu, na úhradu záväzkov voči úspešnému uchádzačovi, ● spracovanie aktualizácií a prehľad čerpania výdavkov projektu, ● monitoring implementácie projektu a postupu jednotlivých aktivít, ● účasť na pracovných stretnutiach, kontrolných dňoch apod., podľa požiadavky verejného obstarávateľa, ● vypracovanie a predkladanie Žiadostí o zmenu v projekte, ● zabezpečenie ukončenia projektu v súlade so Zmluvou o PPM a kompletizácia projektového spisu pre verejného obstarávateľa, ● zabezpečenie vypracovania a predloženia záverečných dokumentov v záverečnej fáze cyklu implementácie projektu (záverečná Žiadosť o platbu a záverečná monitorovacia správa), v súlade s podmienkami výzvy a metodickými pokynmi, vrátane ich príloh a doplnení v zmysle pokynov poskytovateľa PPM, v písomnej i v elektronickej podobe, ● poskytovanie podpory a poradenstva verejnému obstarávateľovi pri ukončovaní projektu, ● spolupráca pri zabezpečení dokumentácie potrebnej k ukončeniu projektu a jeho vyúčtovaniu, ● odovzdanie všetkých písomností v originálnom vyhotovení/overených odpisov súvisiacich s prípravou, implementáciou a monitorovaním projektu, zhromaždených počas platnosti a účinnosti zmluvy verejnému obstarávateľovi, ● spracovanie a predloženie výročnej monitorovacej správy/doplňujúcich monitorovacích údajov k žiadosti o platbu i mimo nej, v systéme Plánu Obnovy, riadne, včas a vo forme určenej Riadiacim/Sprostredkovateľským orgánom, ● spracovanie a predloženie žiadostí o platbu v systéme Plánu Obnovy, spracovanie a predloženie Žiadostí o platbu riadne, včas a vo forme určenej Riadiacim/Sprostredkovateľským orgánom , ● ďalšie činnosti súvisiace so zabezpečením riadenia projektu vo všetkých fázach projektového cyklu, počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, ● spracovanie a predloženie záverečnej monitorovacej správy a záverečnej žiadosti o platbu v systéme ITMS2014+ riadne, včas a vo forme určenej Riadiacim/Sprostredkovateľským orgánom vrátane ich príloh a doplnení v zmysle pokynov poskytovateľa PPM v písomnej i v elektronickej podobe.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Rozšírenie kapacít ZŠ Rakúsy – externé riadenie projektu 86 666,67 Euro Poradenské služby
Položky detailne
[1] Rozšírenie kapacít ZŠ Rakúsy – externé riadenie projektu
  86 666,67 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
86 666,67
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR vrátane DPH. Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR vrátane DPH, atď. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
ID zákazky
517050
Názov položky
Rozšírenie kapacít ZŠ Rakúsy – externé riadenie projektu
Kód CPV
85312320
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR vrátane DPH
CPV kód
Poradenské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 206 PF-VYSLEDOK-1 -- 01RAKEM
Oznámenia detailne
[01RAKEM]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01RAKEM
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 10. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
517050
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
206