521006 - Dodanie tlačových a multifunkčných zariadení a súvisiaceho spotrebného materiálu (ID: 521006)
Detaily
ID zákazky
521006
Názov
Dodanie tlačových a multifunkčných zariadení a súvisiaceho spotrebného materiálu (ID: 521006)
Referenčné číslo
521006
ID obstarávateľa
2583
Hlavný kód CPV
30232100
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
5 640 000,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
16. 12. 2024 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
18. 11. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
IČO
31364501
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 pppcopppco.sk
Kontaktný telefón
 +421200000000
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka tlačových a multifunkčných zariadení s nainštalovaným softvérom (ďalej aj ako „SW“) výrobcu (firmware) pre systém tlačových služieb, príslušenstva, spotrebného materiálu a s tým súvisiacich služieb pre zabezpečenie tlačových služieb v stave spôsobilom dohodnutému užívaniu, vykonanie ich inštalácie a uvedenie do prevádzky v dohodnutom mieste a termíne a vykonanie základného zaškolenia určených zamestnancov obstarávateľa. Úspešný uchádzač zabezpečí rozšírenú technickú podporu na zachovanie prevádzkyschopného stavu zariadení a systému pre správu tlačových služieb vrátane pravidelnej údržby (rozsah údržby a časový interval údržby) definovanej výrobcom konkrétnych zariadení v technickej dokumentácii k zariadeniu tak aby boli všetky podmienky týkajúce sa zachovania záručnej doby zariadenia neporušené, výmeny dielcov s obmedzenou životnosťou a dodávok spotrebného materiálu. Úspešný uchádzač musí dodať všetky zariadenia s 4-ročnou rozšírenou podporou, ktorá pozostáva z: - Neobmedzenej telefonickej a emailovej podpory - Širokej siete operátorov a technických centier - Počas pracovnej doby (9-17 hod) možnosť vzdialenej podpory – riadenie servisu na diaľku - Servis budú vykonávať iba autorizovaní servisní zástupcovia spoločnosti - Pri opravách budú použité výhradne originálne náhradné diely výrobcu, ktoré sú ľahko dostupné vzhľadom na centrálny sklad v blízkosti pobočiek obstarávateľa - Celoživotná podpora pozostávajúca z databázy znalostí, online chatu, dostupného emailu, alebo telefonického kontaktu. Predmetom zákazky je ďalej dodávka spotrebného materiálu pre všetky dodané zariadenia na základe písomných objednávok obstarávateľa, zaškolenie zamestnancov obstarávateľa ohľadom inštalácie a prevádzky zariadení, Bezplatný odber a ekologickú likvidáciu použitého spotrebného materiálu (tonerov a tonerových náplní) a pod. Úspešný uchádzač zabezpečí odvoz, fyzickú nakládku týchto zariadení do dopravných prostriedkov úspešného uchádzača. Obstarávateľ zabezpečí prípravy týchto zariadení na odvoz v predom definovanom počte a lokalitách odberu. Úspešný uchádzač a obstarávateľ si dohodnú presnú logistickú mapu odvozu týchto zariadení podľa potreby obstarávateľa. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
Informácie o otváraní ponúk
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/521006 a totožná ako pri predkladaní ponúk.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Dodanie tlačových a multifunkčných zariadení a súvisiaceho spotrebného materiálu 5 640 000,00 Euro Tlačiarne a zapisovače
Položky detailne
[1] Dodanie tlačových a multifunkčných zariadení a súvisiaceho spotrebného materiálu
  5 640 000,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
5 640 000,00
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/521006
Opis kritéria
Obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH) sa stanoví podľa bodu 12. Zväzku I. Pokyny na vypracovanie ponuky a Zväzku II. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia Súťažných podkladov.
ID zákazky
521006
Názov položky
Dodanie tlačových a multifunkčných zariadení a súvisiaceho spotrebného materiálu
Kód CPV
30232100
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Celková cena predmetu zákazky (EUR bez DPH)
CPV kód
Tlačiarne a zapisovače
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 227 17 -- 521006
Oznámenia detailne
[521006]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
17
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
521006
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 11. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
521006
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D25)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
227