522407 - Zabezpečenie stravovania formou prenájmu (ID: 522407)
Detaily
ID zákazky
522407
Názov
Zabezpečenie stravovania formou prenájmu (ID: 522407)
Referenčné číslo
522 407
ID obstarávateľa
1994
Hlavný kód CPV
55500000
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
--
Lehota na predkladanie ponúk
3. 1. 2025 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
29. 11. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
IČO
17070775
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 lasachisrogmail.com
Kontaktný telefón
 0917765110
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb formou prenájmu kuchyne univerzity pre nasledovné cieľové skupiny stravníkov verejného obstarávateľa. • Študenti denného štúdia • Doktoranti denného štúdia • Zamestnanci Prešovskej univerzity • Bývalí zamestnanci Prešovskej univerzity – dôchodcovia • Zamestnanci cudzích organizácií a firiem Stravovanie stravníkov je potrebné poskytovať vo forme teplých hotových jedál v nasledovnej zostave: Obed: Pondelok – Piatok – 11,00 – 15,00 hod. počas skúšobného obdobia 11,00 – 14,30 hod. ostatné obdobie a prázdnin Sobota 12,00 – 13,00 hod. Večera: Pondelok – Piatok – 17,00 – 19,00 hod. Strava sa poskytuje zamestnancov a študentov a počas víkendov pre študentov. Požiadavky na rozsah poskytovanej služby: Strava vo forme teplých obedov v pracovných dňoch musí byť poskytovaná v jedálni študentského domova PU, ul. 17.novembra 13, Prešov. Požiadavky na ponuku stravy pre zamestnancov ( v cene stravného lístka) v minimálnom požadovanom rozsahu – denné menu: Obed: • Minimálne dva druhy polievky • Minimálne štyri hotové jedlá, ktoré pozostávajú z jedného mäsitého jedla, jedného múčneho jedla resp. zeleninového jedla, resp. delená alebo vegánska. V sobotu min. 1 polievka a dve hlavné jedlá. • Chlieb • Nápoj Technicko- organizačné požiadavky na uchádzača • Zabezpečí plnohodnotne využívanie bezkontaktných čipových kariet s čipom Mifare DESFire a Mifare Standard pre študentov a zamestnancov v stravovacom systéme KREDIT – objednávanie a výdaj stravy • Zabezpečí využívanie kreditu na čipových kartách študentov pre objednávanie stravy a prepojenie čipových kariet s bufetami v rámci Prešovskej univerzity • Zabezpečí možnosť objednávania stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí zverejňovanie stravného lístka v aplikácii pre objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Obsadí pracovnú pozíciu pracovníka na dobíjanie kreditu na čipové karty študentov a vydávanie prístupových hesiel pre študentov a zamestnancov pre aplikáciu na objednávanie stravy prostredníctvom internetu • Zabezpečí možnosť využívania stravovacích kariet pre zamestnancov PU • Zabezpečí predaj papierových stravných lístkov pre študentov PU • Zabezpečí pravidelné mesačné zasielanie podkladov pre CVT PU (do 2. pracovného dňa v kalendárnom mesiaci) pre mesačné uzávierky zrážok zo mzdy zamestnancov v požadovanom tvare – osobné číslo, mesiac, rok, počet lístkov, kód lístkov v type súboru MS Excel • Pripojenie na lokálnu počítačovú sieť v rámci univerzity zabezpečuje CVT PU. Pripojenie postačuje len pre prácu so stravovacím systémom, nie na pripojenie na internet • V prípade potreby prenajímateľa mať pripojenie na internet si ho zabezpečí prenajímateľ cez externého poskytovateľa tejto služby • V súčasnosti v rámci stravovacieho systému je IS majetkom firmy prevádzkovateľa, ktorý musí úspešný uchádzač odkúpiť, nakoľko zmena by spôsobila neprijateľné technické problémy. IS pozostáva z: • Bezkontaktný výdajový snímač s klávesnicou, displejom s počtom porcií s antikorovým držiakom v zamestnaneckej časti jedálne. • Softvérové vybavenie, skladové hospodárstvo s normovaním (SaN) s licenciou SaN na ďalší počítač • Štruktúrovaná kabeláž (počítačová sieť) v kuchyni, príslušný slaboprúd 12V pre zariadenia stravovacieho systému • Uchádzač bude zverejňovať pre príslušné stravovacie obdobie platný cenník stravy počas celého obdobia platnosti zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. • Cena rezervných jedál musí byť rovnaká ako pri hotových jedlách • Uchádzač je povinný zabezpečiť si potrebné pracovné a ochranné pomôcky pre výkon služby a pred uzatvorením zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu o uzatvorení poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním podnikateľskej činnosti • Je povinný prevziať všetky objednané akcie, ktoré sú už rezervované v súčasnosti • Uchádzač bude zodpovedať za vykonanie služieb v požadovanom rozsahu a kvalite, ktoré zodpovedajú platným výživovým normám pre spoločné stravovanie a dodržiavanie platných receptúr • Verejný obstarávateľ má právo vykonávať kontrolu poskytovaných služieb a jej výsledok zaznamená do Knihy kontrol zápisom. Kniha kontrol sa bude nachádzať u správcu verejného obstarávateľa. Zistené nedostatky ihneď oznámi štatutárnemu orgánu uchádzača. Pri porušovaní povinností zo strany uchádzača, verejný obstarávateľ uplatní voči nemu sankcie do výšky 10% z fakturácie za príslušné obdobie v ktorom sa nedostatky kontrolou zistili. Písomne poverený zamestnanec verejného obstarávateľa bude zabezpečovať výkon kontroly a túto potvrdzovať podpisom. • Uchádzač je povinný prevziať od verejného obstarávateľa existujúce zariadenie kuchyne. Prípadné odkúpenie tohto zariadenia podľa ich zostatkovej hodnoty bude riešené podľa záujmu oboch strán samostatne inou zmluvou podľa zákona o správe majetku štátu. • Uchádzač je povinný sa zaviazať, že prevezme všetky zmluvné záväzky vyplývajúce z platných zmlúv týkajúcich sa servisu výťahov a odvoz komunálneho odpadu • Uchádzač zachová výrobu studenej kuchyne, cukrárenskú výrobňu • Musí byť vytvorené výdajné miesto pre výdaj balenej stravy pre zamestnancov PU na Rektoráte a FZO • Uchádzač musí zabezpečiť zariadenie a nábytok do výdajných častí jedálne (študentská a zamestnanecká časť) minimálne v rozsahu: Pre študentskú a zamestnaneckú časť - Stoly – 75 ks - Stoličky – 300 ks - Cukrárenská vitrína – 1 ks - Výdajné pulty pre studenú a teplú kuchyňu Salónik - Stoly – 17 ks - Stoličky – 65 ks - Vinotéka – 1 ks - Vitrína – 1 ks • Strojové zariadenie pre cukrárenskú výrobu a výrobňu studenej kuchyne • Stravovanie cudzích organizácií a firiem v priestoroch stravovacieho zariadenia bude riešené organizačným plánom uchádzača, ktorý nesmie obmedzovať požiadavky verejného obstarávateľa. • Prenájom školskej jedálne univerzity je súčasťou predmetného verejného obstarávania, pričom uchádzač uvedie v návrhu na plnenie kritérií cenu – výšku nájomného za m2/rok spôsobom uvedeným v
Informácie o otváraní ponúk
Prešovská univerzita v Prešove, ul. 17. novembra 15, Prešov, zasadačka kvestorky univerzity
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zabezpečenie stravovania formou prenájmu -- -- Služby jedální a hromadného stravovania
Položky detailne
[1] Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
  0
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522407
Opis kritéria
Najnižšia cena s DPH/celkom
ID zákazky
522407
Názov položky
Zabezpečenie stravovania formou prenájmu
Kód CPV
55500000
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena
CPV kód
Služby jedální a hromadného stravovania
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 236 16 -- 522 407
Oznámenia detailne
[522 407]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
522 407
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 11. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
522407
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
236