524669 - Centrálna elektronická podateľňa 3.0 (ID: 524669)
Detaily
ID zákazky
524669
Názov
Centrálna elektronická podateľňa 3.0 (ID: 524669)
Referenčné číslo
NASES_CEP
ID obstarávateľa
10581
Hlavný kód CPV
72212000
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
4 675 910,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
23. 1. 2025 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 12. 2024 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
IČO
42156424
Mesto
Trnava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 tenderpactumpark.eu
Kontaktný telefón
 +421908467265
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa: a) zhotoviť a dodať softvérové dielo (ďalej aj ako „dielo“ alebo „informačný systém“) formou: o vývoja, implementácie, testovania, nasadenia, poskytnutia služieb postimplementačnej podpory a dodania výstupov diela vrátane dokumentácie, bez požiadavky na dodanie hardvéru, v nasledovnom rozsahu:  zhotovenie aplikačného programového vybavenia (ďalej len ako „APV“) v súlade so špecifikáciou, uvedenou v dokumente Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, vrátane: - vývoja a implementácie APV, zabezpečenia a poskytnutia súčinnosti verejnému obstarávateľovi pri uvedení APV do prevádzky na produkčnom pracovisku verejného obstarávateľa, - vyhotovenia podporných prostriedkov, konverzných programov a vyhotovenia súvisiacej dokumentácie, - inštalácie, nastavenia parametrov a používateľského nastavenia APV a integrácie a uvedenia APV do prevádzky na testovacom prostredí verejného obstarávateľa, - publikovania interných a externých, spätne kompatibilných a nových optimalizovaných služieb v rámci APV a modulov ÚPVS a poskytnutia migračných služieb pred uvedením APV do prevádzky v produkčnom prostredí verejného obstarávateľa formou importu a validácie migračnej dávky poskytnutej verejným obstarávateľom z pôvodného riešenia/modulu ÚPVS do zhotoveného APV, - overenia funkčnosti, úplnosti a bezpečnosti APV a jeho jednotlivých častí, - tvorby manuálov (tvorba používateľskej dokumentácie – používateľských príručiek), definície používateľských rolí, - vyhotovenia dokumentácie o APV, - vytvorenia viacerých variantov návrhov používateľského rozhrania - UX APV, testovania návrhov UX APV a vyhotovenia kompletnej podkladovej dokumentácie k používateľskému rozhraniu UX APV, ak relevantné, - zabezpečenia, aby zhotovené APV poskytovalo automatizovaný monitoring SLA parametrov dodaných koncových a aplikačných služieb, ak relevantné, - zabezpečenia, aby zhotovené APV poskytovalo funkcionalitu automatizovaného testovania každej služby na nefunkčnosť a odosielanie (automatizovaných) hlásení o nefunkčnosti služby, ak relevantné,  vypracovanie projektovej dokumentácie v zmysle prílohy č. 1 k Vyhláške MIRRI SR č. 401/2023 o riadení projektov a zmenových požiadaviek v prevádzke informačných technológií verejnej správy pre realizačnú fázu projektu,  migrácia dát podľa požiadavky verejného obstarávateľa do produktívnej prevádzky verejného obstarávateľa (GoLive),  zabezpečenie školení k dodanému APV v rozsahu a forme podľa dohody s verejným obstarávateľom (prezenčná alebo on-line forma),  riešenie používateľských incidentov: vykonanie poradenskej a konzultačnej činnosti pre verejného obstarávateľa po nasadení diela do produktívnej prevádzky (v rámci postimplementačnej podpory),  odstraňovanie vád diela počas trvania záručnej doby v súlade so Zmluvou o dielo, o udelenia súhlasu na používanie autorských diel, resp. iných predmetov práv duševného vlastníctva, ktoré boli vytvorené na základe, resp. v rámci plnenia predmetu zákazky, a to v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom, o dodania, resp. zabezpečenie poskytnutia potrebných licencií k softvéru 3. strán, vrátane práv k databázam, b) zabezpečiť služby podpory a údržby informačného systému (ďalej aj ako „služby“) v rozsahu obvyklých služieb/činností L3 podpory informačného systému v súlade s odvetvovými štandardami ITIL po dobu 60 mesiacov od prevzatia poslednej časti diela (po riadnom odovzdaní a prevzatí diela ako celku vrátane odstránenia všetkých identifikovaných vád diela a akceptácie diela ako celku verejným obstarávateľom podpisom Záverečného akceptačného protokolu) formou: o poskytovania Základných služieb za účelom riešenia incidentov, problémov, nasadzovania aktualizácií a bezpečnostných záplat jednotlivých komponentov informačného systému, ako aj identifikácie možností pre zlepšovanie výkonu informačného systému, o poskytovania Služieb na vyžiadanie na základe písomných objednávok verejného obstarávateľa, zameraných na rozvoj informačného systému a s ním súvisiace rozširovanie a zmeny Funkčných a Nefunkčných vlastností informačného systému, implementáciu proaktívnych, preventívnych opatrení na zlepšenie, poskytovanie konzultačnej podpory a dodatočných školení a Služieb odovzdania, poskytnutých pred ukončením vykonávania podpory a údržby informačného systému, zameraných na zabezpečenie hladkého prechodu poskytovania služieb (po 60 mesiacoch) na verejného obstarávateľa alebo verejným obstarávateľom určeného iného poskytovateľa. Služby na vyžiadanie a Služby odovzdania budú poskytované v celkovom rozsahu max. 550 človekodní počas obdobia 60 mesiacov. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
V zmysle bodu 26. súťažných podkladov
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Centrálna elektronická podateľňa 3.0 4 675 910,00 Euro Programovanie aplikačného softvéru
Položky detailne
[1] Centrálna elektronická podateľňa 3.0
  4 675 910,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 675 910,00
Fondy EU
Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62947/summary
Opis kritéria
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za poskytnutie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v Eurách s DPH.
ID zákazky
524669
Názov položky
Centrálna elektronická podateľňa 3.0
Kód CPV
72212000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena v EUR s DPH
CPV kód
Programovanie aplikačného softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2024 251 16 -- NASES_CEP
Oznámenia detailne
[NASES_CEP]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NASES_CEP
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 12. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
524669
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
251